My passion to WRITE preceeds me, My urge to be RIGHT defeats me, Certainly, my intent not to be WRONG, guides me. This is my journal, abt life. Abt how I see life. Pls dispute me if you may!...I don't want anyone to agree with me...totally.

Thursday, January 05, 2006

aku dan TUAN

kata ini, tiada rapi tersusun
gerak tari, tiada jua indah beralun
tiada syair, tiada kias berpantun

hanya pada mu TUAN
aku rebah bermohon
engkau redhakanlah
memberi segala ampun

jangan dosa ku dikais
khilaf, izinkan aku sempat berpilis
musibah jauh ditepis
gundah sempat ditangkis

TUAN
berkali aku terpilik
nada MU datang mendidik
aku terinsaf
aku makhluk daif semakin celik

/dzan
Jan 2006

1 Comments:

Blogger InaOK said...

Duk tunggu bila nak keluar ....
Nice....& good ending...
TQ

4:14 PM

 

Post a Comment

<< Home