My passion to WRITE preceeds me, My urge to be RIGHT defeats me, Certainly, my intent not to be WRONG, guides me. This is my journal, abt life. Abt how I see life. Pls dispute me if you may!...I don't want anyone to agree with me...totally.

Friday, October 28, 2005

cinta aku pada mu

cinta aku pada Mu
kadang ada, kadang tiada

rasa tak cukup ketika ada
sebab Engkau sering memahami
mengasihi dan tiada putus merestui

Cinta aku pada Mu
kadang ada, kadang tiada

rasa tak luak ketika tiada
sebab Engkau dan aku
sering tiada bertemu dan menyapa
walhal akulah pengangkara
lupa pada diri, menganiaya
menjauh dari sisi, Kamu

Cinta aku pada Mu
kadang ada, kadang tiada
walau hakikatnya aku rindu
merimin bila ku ingat nama

/dzan
oct 2005

1 Comments:

Blogger InaOK said...

Cinta Hakiki umpama permata didasar hati

5:10 PM

 

Post a Comment

<< Home